Akademia_Salesforce
Rozpocznij swoją przygodę z Salesforce

Akademia Salesforce to unikatowa inicjatywa Craftware, dzięki której pasjonaci IT mogą rozpocząć karierę w jednej z najbardziej popularnych technologii biznesowych. 2-miesięczny płatny staż, łączący naukę teorii z pracą na zadaniach przypominających realne projekty, pozwala na przygotowanie do zawodu z jednej z wielu ścieżek rozwoju. Do tej pory Akademia odbyła się już sześciokrotnie i pozwoliła rozpocząć pracę w Craftware kilkudziesięciu osobom.

Obecnie startuje 7. edycja, podczas której uruchomione zostaną ścieżki konsultanta Salesforce, analityka biznesowego oraz scrum mastera. 

Nabór do tej edycji Akademii został zakończony.

Ścieżki Akademii
  • Czym się będziesz zajmował:

    • Uczestnictwem w 2-miesięcznym programie stażowym przygotowującym do pracy w roli
    • Junior Scrum Mastera w połączeniu z rolą IT Project Managera,
    • Udziałem w kompleksowym programie szkoleń i warsztatów oraz w próbnym projekcie razem z Salesforce Consultantami i Analitykami Biznesowymi,

    Dlaczego Zarządzanie Projektami?

    • Nauczysz się jakie są nowoczesne podejścia do projektów i będziesz wiedział kiedy je stosować,
    • Każdy projekt jest inny, więc w tej pracy nie ma miejsca na nudę,
    • Nauczysz się jak łączyć rolę Scrum Mastera z rolą IT Project Managera dla sukcesu projektu,
    • Nauczysz się współpracy z zespołem i czego potrzeba do zbudowania samoorganizującego się zespołu,
    • Będziesz współpracować z doświadczonymi, certyfikowanymi ekspertami w swojej dziedzinie,
    • Poznasz szeroki wachlarz kaskadowych (Waterfall) i zwinnych (Agile) praktyk, które pomogą Ci dostarczać projekty z najwyższą jakością,
    • Prowadzone przez Ciebie projekty będą miały realny wpływ na biznes,
    • Zdobędziesz bogate możliwości rozwoju w obrębie bardzo mocno pożądanych kompetencji na rynku pracy.

    Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania:

    • Ok. 2 lat doświadczenia w pracy (mile widziane w branży IT),
    • Podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania projektami i wytwarzania oprogramowania (mile widziane),
    • Wiedzy domenowej,
    • Umiejętności prowadzenia prezentacji i spotkań z klientem,
    • Rozwiniętych umiejętności w zakresie komunikacji z klientem i zespołem,
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2/C1),
    • Zorientowania na rozwój i samodoskonalenie oraz nastawienia na cel,
    • Dobrej organizacji własnej pracy oraz umiejętności pracy w zespole,
    • Umiejętności zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów
    • Elastyczności w podejściu do obowiązków,
    • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
    • Dostępności na pełen etat od 4 maja oraz gotowości do pracy w biurze w Warszawie min. 3 razy w tygodniu.
  • Czym się będziesz zajmował:

    • Uczestnictwem w 2-miesięcznym programie stażowym przygotowującym do pracy w roli Młodszego Analityka Biznesowo-Systemowego,
    • Udziałem w kompleksowym programie szkoleń i warsztatów oraz w próbnym projekcie razem z Salesforce Consultantami i Scrum Masterami.

    Dlaczego Analiza Biznesowo – Systemowa?

    • Będziesz współtworzyć rozwiązania IT wspierające biznes,
    • Realny wpływ na jakość pracy użytkowników rozwiązania i efektywność procesów w organizacji daje satysfakcję z pracy w projektach,
    • Warto pracować w dziedzinie, która pozwala na stały rozwój i umożliwia rozwijanie kompetencji w obrębie mocno pożądanych kompetencji na rynku,
    • Budowanie trwałych relacji z ludźmi i możliwość obserwowania efektów swojej pracy to świetne motywatory analityka,
    • Będziesz rozwiązywać rzeczywiste problemy, które utrudniają ludziom wypełnianie codziennych obowiązków.

    Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania:

    • Ok. 2 lat doświadczenia w pracy (mile widziane w branży IT),
    • Wiedzy domenowej,
    • Umiejętności prowadzenia prezentacji i spotkań z klientem,
    • Rozwiniętych umiejętności w zakresie komunikacji z klientem i zespołem,
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2/C1),
    • Zorientowania na rozwój i samodoskonalenie oraz nastawienia na cel,
    • Analitycznego myślenia, dobrej organizacji własnej pracy oraz umiejętności pracy w zespole,
    • Zorientowania procesowego oraz umiejętność zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów
    • Elastyczności w podejściu do obowiązków,
    • Dostępności na pełen etat od 4 maja oraz gotowości do pracy w biurze w Warszawie min. 3 razy w tygodniu.
  • Czym się będziesz zajmował:

    • Uczestnictwem w 2-miesięcznym programie stażowym przygotowującym do pracy w roli Junior Salesforce Consultant,
    • Udziałem w kompleksowym programie szkoleń i warsztatów z podstawowych produktów Salesforce: Service Cloud oraz Sales Cloud,
    • Udziałem w próbnym projekcie razem z Analitykami Biznesowymi i Scrum Masterami,

    Dlaczego Salesforce?

    • Będziesz pracować w nowoczesnym i przyjaznym systemie działającym w trybie Platform oraz Software as a Service (chmurowym) pod okiem naszych najlepszych doświadczonych specjalistów,
    • Salesforce to obecnie bardzo pożądana i gwarantująca szerokie perspektywy zawodowe technologia,
    • Bardzo szybko będziesz w stanie tworzyć komercyjne projekty,
    • Warto pracować z najlepszymi, a Salesforce to najszybciej rozwijająca się i największa firma tworząca aplikacje w chmurze (nr 1 według Gartnera).

    Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania:

    • Doświadczenia w pracy z dowolnym systemem CRM oraz wiedzy z zakresu budowania relacji z klientem,
    • Chęci poznawania produktów Salesforce oraz rozwoju w umiejętnościach technicznych,
    • Ok. 2 lat doświadczenia w pracy (mile widziane w branży IT),
    • Wiedzy domenowej ze sprzedaży lub marketingu (mile widziane),
    • Umiejętności prowadzenia prezentacji i spotkań z klientem,
    • Rozwiniętych umiejętności w zakresie komunikacji z klientem i zespołem,
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (minimum B2/C1),
    • Zorientowania na rozwój i samodoskonalenie oraz nastawienia na cel,
    • Analitycznego myślenia, dobrej organizacji własnej pracy oraz umiejętności pracy w zespole,
    • Zorientowania procesowego oraz umiejętność zrozumienia potrzeb i oczekiwań klientów,
    • Elastyczności w podejściu do obowiązków,
    • Mile widziane: podstawowa znajomość SQL oraz doświadczenie w pracy w branży farmaceutycznej lub finansowej,
      Dostępności na pełen etat od 4 maja oraz gotowości do pracy w biurze w Warszawie min. 3 razy w tygodniu.
Dlaczego warto wziąć udział
  • icon_doswiadczeni eksperci

    Współpraca z doświadczonymi ekspertami

  • icon-dedykowany-zespol

    Możliwość zdobycia zatrudnienia po Akademii

  • icon-cele

    Praca na zadaniach odzwierciedlających realne projekty

  • icon-duzo-certyfikatow

    Szeroki pakiet benefitów

Uczestnicy o Akademii
  • Już w czasie stażu obserwowałam, w jaki sposób Craftware podchodzi do pracowników. Czy to, co firma obiecuje, ma pokrycie w rzeczywistości. Zaufałam mentorom i nie zawiodłam się. Wsparcie, jakie od nich dostałam i to, jak bardzo szanowali mnie jako osobę, są dla mnie bardzo ważne. W takim miejscu po prostu chce się pracować.

    Malgorzata Palak
    Młodszy Tester w Craftware
  • Od początku podobała mi się atmosfera w zespole i relacje między pracownikami. O tym, że zostałem, zdecydowały także realizowane przez firmę projekty, to, że będę mógł pracować dla dużych, globalnych firm.

    Grzegorz Dybała
    Młodszy analityk biznesowo-systemowy
  • Atmosfera Akademii jest przyjazna, sprzyja rozwojowi. Nie ma rywalizacji – wszyscy się wspierają, pomagają sobie. Choć są dwa zespoły, mamy poczucie, że gramy do jednej bramki.

    Marta Grot
    Tester w Craftware
  • To technologia nowoczesna, rozwojowa i… bardzo przyjemna. Im lepiej ją poznaję, tym bardziej mi się podoba. To nie jest czyste programowanie, Salesforce dąży do tego, aby większość funkcjonalności można było wyklikać, co bardzo ułatwia i przyspiesza pracę. Nawet osoba, która nie pracowała jako deweloper i nie ma zaplecza programistycznego, z powodzeniem może spróbować swoich sił w Salesforce.

    Antoni Urbaniak
    Młodszy programista w Craftware
  • Słyszałem, jak w innych firmach czasem traktuje się stażystów: z jednej strony są obciążeni pracą, z drugiej – trochę odstawieni na bok, zostawieni sami sobie. W Craftware od początku było inaczej. Oczywiście mieliśmy dużo pracy, ale też dużo wsparcia, mentorzy skupiali się na nas, byli dla nas codziennie. Zależało im, abyśmy jak najwięcej się nauczyli i poznali technologię, a firmie zależało na tym, abyśmy po Akademii związali się z nią na dłużej. Czuliśmy się potrzebni.

    Maciej Jahn
    Młodszy programista SFDC
Najczęstsze pytania
  • Przedłużenie współpracy zależy od rozwoju kompetencji i efektów pracy w projekcie szkoleniowym prowadzonym w ramach Akademii. Craftware jest gotowe zatrudnić wszystkich absolwentów, ale to nie znaczy, że wszyscy zostaną.

  • W ramach stażu uczestnicy będą mieli zajęcia teoretyczne z mentorami, zadania do wykonania samodzielnie w ramach pracy własnej oraz projekt szkoleniowy do zrobienia. Program poszczególnych ścieżek jest częściowo wspólny (projekt i niektóre zajęcia z mentorami).

  • Każda ścieżka ma swoich mentorów – osoby, które prowadzą zajęcia teoretyczne i służą pomocą przy realizacji projektu szkoleniowego lub wykonaniu zadań w ramach pracy własnej.

  • Stażyści mogą korzystać z biura, gdzie będą dla nich dostępni mentorzy. Wiele zajęć teoretycznych będzie prowadzona w formie zdalnej, ponieważ pracujemy w tym modelu w wielu projektach. W przypadku kwarantanny uczestnicy mogą brać udział Akademii zdalnie.

  • Po Akademii można podjąć współpracę z Craftware w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B. Ze względu na koszty szkolenia poniesione przez Craftware w ramach akademii jednym z warunków umowy jest ustalenie rocznego okresu lojalnościowego.

  • W zależności od ukończonej ścieżki na absolwentów, których zdecydujemy się zatrudnić czekają zadania w projektach komercyjnych. Nasi klienci to w dużej mierze firmy z branży farmaceutycznej i life science, ale także firmy handlowe, produkcyjne, e-commerce.

  • Na podstawie informacji zwrotnej z przebiegu stażu w ramach akademii. Dwa tygodnie przed jej zakończeniem rozpoczynamy proces informowania o ewentualnych możliwościach dalszej współpracy.