Akademia_Marketing_Cloud
Rozpocznij swoją przygodę z Salesforce

Masz doświadczenie w pracy związanej z marketingiem online, znasz procesy marketingowe e-commerce lub B2B? Marketing już Ci nie wystarcza i chcesz wejść w świat IT? Ta oferta, może być dla Ciebie początkiem czegoś nowego. Craftware, to doskonałe i stabilne miejsce pracy dla ludzi ambitnych, otwartych, lubiących nowe wyzwania.

Marketing Cloud jest częścią najbardziej popularnej i najlepiej ocenianej chmury CRM i Marketing Automation (według Gartnera) – Salesforce. Do naszego zespołu szukamy kreatywnych osób, gotowych na ciągły rozwój oraz udział w najbardziej innowacyjnych projektach rynku IT.

Nabór do tej edycji Akademii został zakończony.

Opis akademii

Czym się będziesz zajmował:

  • Poznasz podstawowe zagadnienia dotyczące analizy biznesowej w IT,
  • Dowiesz się, dlaczego w pracy w projekcie tak ważna jest komunikacja,
  • Poznasz podstawowe zagadnienia dotyczące metodyk prowadzienia projektów (Scrum/Agile oraz Waterfall),
  • Od najlepszych specjalistów dowiesz się, czym jest platforma Salesforce,
  • Weźmiesz udział w kursie konsultingowym Marketing Cloud i dowiesz się jak konfigurować jedno z najpotężniejszych narzędzi marketing automation na rynku, tak aby spełniało szeroki wachlarz potrzeb marketingowych. Poznasz mechanizmy wysyłek transakcyjnych i marketingowych, kampanie marketingowe i wiele innych funkcjonalności,
  • W ramach kursu poznasz też tajniki pracy konsultanta: praktyczna strona prowadzenia warsztatów przedsprzedażowych i demo, jak zaplanować warsztaty biznesowe i wiele, wiele innych cennych informacji i praktyk, które przygotują Cię do pracy u nas na stanowisku Junior Marketing Cloud Konsultanta,
  • Teorię będziesz mógł sprawdzić w projekcie stworzonym na potrzeby stażu pod opieką doświadczonych specjalistów, którzy z wielką chęcią wprowadzą Cię w świat IT.

Czego potrzebujesz, aby realizować powierzone zadania:

  • Około 2 lata doświadczenia w pracy związanej z marketingiem online (mile widziana znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager lub podobnych).
  • Znajomości procesów marketingowych e-commerce lub B2B (przykładowo: programy lojalnościowe, rabaty, obsługa porzuconego koszyka, kampania o nowej gamie produktowej, newsletter),
  • Rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (B2 minimum),
  • Zorientowania na rozwój i samodoskonalenie,
  • Dobrej organizacja własnej pracy,
  • Umiejętności współpracy w zespole,
  • Otwartości na prowadzenie spotkań,
  • Analitycznego sposobu myślenia,
  • Zorientowania procesowego,
  • Empatii – umiejętności zrozumienia potrzeb i oczekiwań współpracowników i klientów,

Dodatkowo: zdolności/chęci rozwijania się w umiejętnościach technicznych, nastawienia na cel, zdecydowania, przebojowości w działaniu,

  • Chęci poznawania narzędzi Marketing Automation,
  • Umiejętności prowadzenia prezentacji,
  • Dobrej znajomości Excela.

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość SQL i baz danych,
  • Doświadczenie z korzystania z narzędzi marketing automation: Marketing Cloud, Eloqua, Sales Menago, Marketo,
  • Doświadczenie w branży pharma i  finansowej.
Dlaczego warto wziąć udział
  • icon_doswiadczeni eksperci

    Współpraca z doświadczonymi ekspertami

  • icon-dedykowany-zespol

    Możliwość zdobycia zatrudnienia po Akademii

  • icon-cele

    Praca na zadaniach odzwierciedlających realne projekty

  • icon-duzo-certyfikatow

    Szeroki pakiet benefitów

Uczestnicy o Akademii
  • Już w czasie stażu obserwowałam, w jaki sposób Craftware podchodzi do pracowników. Czy to, co firma obiecuje, ma pokrycie w rzeczywistości. Zaufałam mentorom i nie zawiodłam się. Wsparcie, jakie od nich dostałam i to, jak bardzo szanowali mnie jako osobę, są dla mnie bardzo ważne. W takim miejscu po prostu chce się pracować.

    Malgorzata Palak
    Młodszy Tester w Craftware
  • Od początku podobała mi się atmosfera w zespole i relacje między pracownikami. O tym, że zostałem, zdecydowały także realizowane przez firmę projekty, to, że będę mógł pracować dla dużych, globalnych firm.

    Grzegorz Dybała
    Młodszy analityk biznesowo-systemowy
  • Atmosfera Akademii jest przyjazna, sprzyja rozwojowi. Nie ma rywalizacji – wszyscy się wspierają, pomagają sobie. Choć są dwa zespoły, mamy poczucie, że gramy do jednej bramki.

    Marta Grot
    Tester w Craftware
  • To technologia nowoczesna, rozwojowa i… bardzo przyjemna. Im lepiej ją poznaję, tym bardziej mi się podoba. To nie jest czyste programowanie, Salesforce dąży do tego, aby większość funkcjonalności można było wyklikać, co bardzo ułatwia i przyspiesza pracę. Nawet osoba, która nie pracowała jako deweloper i nie ma zaplecza programistycznego, z powodzeniem może spróbować swoich sił w Salesforce.

    Antoni Urbaniak
    Młodszy programista w Craftware
  • Słyszałem, jak w innych firmach czasem traktuje się stażystów: z jednej strony są obciążeni pracą, z drugiej – trochę odstawieni na bok, zostawieni sami sobie. W Craftware od początku było inaczej. Oczywiście mieliśmy dużo pracy, ale też dużo wsparcia, mentorzy skupiali się na nas, byli dla nas codziennie. Zależało im, abyśmy jak najwięcej się nauczyli i poznali technologię, a firmie zależało na tym, abyśmy po Akademii związali się z nią na dłużej. Czuliśmy się potrzebni.

    Maciej Jahn
    Młodszy programista SFDC
Najczęstsze pytania
  • Przedłużenie współpracy zależy od rozwoju kompetencji i efektów pracy w projekcie szkoleniowym prowadzonym w ramach Akademii. Craftware jest gotowe zatrudnić wszystkich absolwentów, ale to nie znaczy, że wszyscy zostaną.

  • W ramach stażu uczestnicy będą mieli zajęcia teoretyczne z mentorami, zadania do wykonania samodzielnie w ramach pracy własnej oraz projekt szkoleniowy do zrobienia. Program poszczególnych ścieżek jest częściowo wspólny (projekt i niektóre zajęcia z mentorami).

  • Każda ścieżka ma swoich mentorów – osoby, które prowadzą zajęcia teoretyczne i służą pomocą przy realizacji projektu szkoleniowego lub wykonaniu zadań w ramach pracy własnej.

  • Stażyści mogą korzystać z biura, gdzie będą dla nich dostępni mentorzy. Wiele zajęć teoretycznych będzie prowadzona w formie zdalnej, ponieważ pracujemy w tym modelu w wielu projektach. W przypadku kwarantanny uczestnicy mogą brać udział Akademii zdalnie.

  • Po Akademii można podjąć współpracę z Craftware w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B. Ze względu na koszty szkolenia poniesione przez Craftware w ramach akademii jednym z warunków umowy jest ustalenie rocznego okresu lojalnościowego.

  • W zależności od ukończonej ścieżki na absolwentów, których zdecydujemy się zatrudnić czekają zadania w projektach komercyjnych. Nasi klienci to w dużej mierze firmy z branży farmaceutycznej i life science, ale także firmy handlowe, produkcyjne, e-commerce.

  • Na podstawie informacji zwrotnej z przebiegu stażu w ramach akademii. Dwa tygodnie przed jej zakończeniem rozpoczynamy proces informowania o ewentualnych możliwościach dalszej współpracy.