Poznajemy Twoje potrzeby i wyzwania stojące przed Twoją organizacją. Korzystając z wiedzy naszych ekspertów i ponad 14-letniego doświadczenia, dostarczamy rozwiązania oparte o produkty Salesforce oraz specjalistów IT z różnych obszarów działań.


-
Przeczytaj case study
Usługa Managed Service dla 5,5 tys. użytkowników
Głównym celem Managed Service prowadzonego dla jednej z globalnych firm farmaceutycznych jest zapewnienie obsługi błędów oraz zgłoszeń od użytkowników, udzielanie odpowiedzi na ich zapytania, a także rozwój systemu opartego na Salesforce Service Cloud. Rozwiązanie jest wykorzystywane przez około 5 500 użytkowników w regionie EMEA (Europe, Middle East, and Africa).
-
Przeczytaj case study
Co zyskało Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
-
Przeczytaj case study
Krótszy czas obsługi klienta w home&you
Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.
-
Przeczytaj case study
Managed Service wspierający użytkowników 24/5
Klient to młoda spółka dynamicznie rozwijająca się w branży Life Sciences, która wydzieliła się ze światowej organizacji. Przeniesienie spółki do nowych struktur wiązało się z koniecznością zmigrowania systemów IT. Craftware odpowiadał za migrację systemów oraz dostosowanie Salesforce Sales Cloud do potrzeb użytkowników oraz nowej spółki. Kolejnym etapem prac było utrzymanie systemu oraz jego rozwój.
-
Przeczytaj case study
Wdrożenie Salesforce w dużej firmie farmaceutycznej
- Ułatwiono dostęp do materiałów marketingowych, znajdujących się w różnych miejscach.
- Poprawiono współpracę zespołów, pracujących nad jednym produktem bądź kampanią marketingową.
- Zwiększono poziom kooperacji pomiędzy osobami zajmującymi się marketingiem.
- Ułatwiono onboarding nowych pracowników.
- Stworzono repozytorium danych i dokumentów produktowych oraz projektowych.
-
-
-
-
-
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&you -
Są świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, Allegro -
Doceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayU -
Zespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, Aegon -
W Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF Digital -
Spółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o. -
Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, Flotman -
Osoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o. -
Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
O Craftware
Na co dzień wdrażamy najlepszy CRM, wg raportu Gartnera oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Nasza wiedza i ponad 14-letnie doświadczenie umożliwiają nam zarządzanie projektem na każdym jego etapie – od analizy, poprzez testy, kończąc na utrzymaniu.
Świadczymy usługi body leasingu i team leasingu w IT, zapewniając m.in. project managerów, service managerów, testerów, analityków biznesowych czy specjalistów Robotic Process Automation.
Od 2014 roku jesteśmy Partnerem Salesforce. W 2019 roku dołączyliśmy do grona Złotych Partnerów UiPath i świadczymy usługi automatyzacji procesów w oparciu o tę technologię. W maju 2020 zostaliśmy członkiem Software Development Association Poland, dzięki czemu korzystamy z wiedzy i doświadczeń polskiej branży IT, a od grudnia 2020 jesteśmy partnerem serwisowym Veeva w obszarze Veeva Commercial Cloud.
Naszym celem jest być profesjonalnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla naszych klientów, działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.
-
Blog | 27.07.2023Michał Lech
V2MOM – Zdefiniuj strategię organizacji (albo nauki hiszpańskiego)
Legenda głosi, że Salesforce powstał na kartce papieru, a dokładniej zarys strategii Salesforca został zapisany na starej kopercie. Nie byłoby to możliwe gdyby Marc Benioff nie zdecydował się zapisać ulotnej wizji na sukces swojej przyszłej firmy przy pomocy techniki którą sam stworzył – V2MOM.
-
Blog | 19.06.2023Krzysztof Nancka
Co to jest phishing?
Na pewno każdy z nas nie raz spotkał się z tym określeniem. Jakiś czas temu pytałem w moim zespole o czym chcieliby poczytać. Phishing był jednym z najczęściej wymienianych tematów. Wydaje się to zupełnie zrozumiałe. Pishing jest powszechny, bardzo często spotykany. Jednocześnie często niedoceniany, skuteczny i bardzo niebezpieczny. Jeden z najsłynniejszych hakerów Kevin Mitnick stosował […]
-
Wydarzenia | 24.05.2023
Craftware srebrnym sponsorem Salesforce World Tour Essentials Warsaw
Salesforce World Tour Essentials powróci do Warszawy już 24 maja 2023 roku. Mamy przyjemność ogłosić, że Craftware będzie uczestniczyć jako Srebrny Sponsor. To długo oczekiwane wydarzenie zapowiada dzień pełen biznesowych spotkań i wartościowych prezentacji i wystąpień skupionych wokół świata Salesforce.
-
News | 01.08.2022Marta Górna
Craftware wśród liderów rankingu ITwiz BEST100 – edycja 2022
5. miejsce Craftware wśród największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora przemysłowego, czyli jedno oczko wyżej w rankingu vs rok 2020.
11. lokata w gronie firm o największych przychodach ze sprzedaży oprogramowania tworzonego na zamówienie w Polsce w roku 2021.
To potwierdzenie stabilnej pozycji Craftware na polskim rynku IT i naszego biznesowego podejścia – wspierania klientów w projektowaniu, wdrażaniu i obsłudze rozwiązań chmurowych. -
News | 30.06.2022Marta Górna
Craftware wśród liderów raportu Computerworld TOP200 – edycja 2022
6. miejsce wśród największych dostawców rozwiązań i usług IT dla sektora przemysłowego, budowlanego i produkcji, 8. lokata w gronie największych dostawców systemów RPA i automatyzacji procesów biznesowych oraz 13. pozycja wśród największych dostawców usług integracyjnych. To najważniejsze dane dotyczące Craftware i naszej obecności na polskim rynku IT.
-
News | 28.01.2022Marta Górna
Craftware wśród Diamentów Forbes 2022
Craftware wśród laureatów prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2022.
-
Blog | 27.07.2023Michał Lech
V2MOM – Zdefiniuj strategię organizacji (albo nauki hiszpańskiego)
Legenda głosi, że Salesforce powstał na kartce papieru, a dokładniej zarys strategii Salesforca został zapisany na starej kopercie. Nie byłoby to możliwe gdyby Marc Benioff nie zdecydował się zapisać ulotnej wizji na sukces swojej przyszłej firmy przy pomocy techniki którą sam stworzył – V2MOM.
-
Blog | 19.06.2023Krzysztof Nancka
Co to jest phishing?
Na pewno każdy z nas nie raz spotkał się z tym określeniem. Jakiś czas temu pytałem w moim zespole o czym chcieliby poczytać. Phishing był jednym z najczęściej wymienianych tematów. Wydaje się to zupełnie zrozumiałe. Pishing jest powszechny, bardzo często spotykany. Jednocześnie często niedoceniany, skuteczny i bardzo niebezpieczny. Jeden z najsłynniejszych hakerów Kevin Mitnick stosował tę metodę tak dobrze, że rząd Stanów Zjednoczonych w czasie procesu stwierdził, że gdyby chciał, to za pomocą telefonu mógłby doprowadzić do odpalenia broni atomowej. Najprawdopodobniej poniosła ich wtedy fantazja, choć z drugiej strony, Mitnick jest światowej klasy praktykiem w atakach wykorzystujących socjotechniki, więc kto wie.
-
Blog | 03.04.2023Mateusz Bełza
Release and Deployment Management – cóż to takiego i komu to potrzebne?
W świecie IT, niezależnie jak długo w nim pracujemy, z pewnością każdy z nas gdzieś słyszał magiczne słowo “release” bądź “deployment”. Nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, że często sam był, bądź jest jego częścią, świadomie lub nie.
-
Wydarzenia | 24.05.2023
Craftware srebrnym sponsorem Salesforce World Tour Essentials Warsaw
Salesforce World Tour Essentials powróci do Warszawy już 24 maja 2023 roku. Mamy przyjemność ogłosić, że Craftware będzie uczestniczyć jako Srebrny Sponsor. To długo oczekiwane wydarzenie zapowiada dzień pełen biznesowych spotkań i wartościowych prezentacji i wystąpień skupionych wokół świata Salesforce.
-
Wydarzenia | 15.06.2023
Personalizacja jako kluczowa droga budowania i wspierania wzrostu branży retail
Personalizacja jako kluczowa droga budowania i wspierania wzrostu branży retail. Jak technologia CRM oraz AI wspierają poprawę KPI biznesowych oraz budują wartość i lojalność klienta na każdym etapie customer journey.
-
Wydarzenia | 13.10.2022
Salesforce Live Warsaw – zostańmy w kontakcie
13 października 2022 zapraszamy na konferencję Salesforce Live Warsaw, podczas której poznasz aktualne trendy w obszarze Customer Experience oraz dowiesz się jak w budowaniu relacji klienta z marką pomaga platforma CRM Salesforce Customer 36.