Marketing Automation w pigułce
Oddajemy w Wasze ręce e-booka, z którego dowiecie się więcej o oprogramowaniu do automatyzacji marketingu i o specyfice tego typu działań.
Pobierz darmowy e-book
Praca zdalna. Nietypowy (nie)poradnik dla managerów IT
E-book skierowany do szeroko rozumianej kadry zarządzającej, czyli osób mających wpływ na formowanie procesów i kierowanie pracą innych. To szersze case study wyzwań i specyfiki zmiany podejścia do lokalizacji zespołów.
Pobierz darmowy e-book
O Craftware
Od sześciu lat jesteśmy Partnerem Salesforce, a od trzech posiadamy status Partnera Platynowego Salesforce. W zeszłym roku dołączyliśmy do grona Złotych Partnerów UiPath świadcząc usługi automatyzacji procesów oraz podjęliśmy współpracę z Salestrial, co pozwoliło nam zapewnić działowi sprzedaży automatyczne logowanie do Salesforce CRM wszystkich rozmów z telefonów komórkowych. W maju 2020 zostaliśmy członkiem Software Development Association Poland, dzięki czemu korzystamy z wiedzy i doświadczeń polskiej branży IT.
Na co dzień wdrażamy najlepszy, wg raportu Gartnera, na świecie CRM w biznesie oraz wspieramy działy IT międzynarodowych korporacji, w rozwoju i utrzymaniu tego narzędzia. Mamy wiedzę i doświadczenie, aby zarządzać projektem na każdym jego etapie – od analizy, poprzez testy, kończąc na utrzymaniu.
Naszym celem jest być profesjonalnym i odpowiedzialnym partnerem biznesowym dla naszych klientów, działamy świadomie i zgodnie z dobrymi praktykami biznesowymi oraz etycznymi.
Craftware Sp. z o.o. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich.
Poznajemy Twoje potrzeby i wyzwania stojące przed Twoją organizacją. Korzystając z wiedzy naszych ekspertów i 10-letniego doświadczenia, dostarczamy rozwiązania oparte o produkty Salesforce. Dowiedz się, jak technologia Salesforce pomoże rozwinąć Twój biznes.
Craftware pomógł nam uporządkować nasze procesy biznesowe związane z pozyskaniem i obsługą klienta. Wdrożył narzędzie, które uzyskało wysoką adopcję, pokryło obydwa obszary, zwiększyło efektywność naszej pracy i umożliwiło jej bieżące raportowanie. Efekty te uzyskaliśmy dzięki eksperckiej wiedzy, jaką Craftware wniósł do projektu.
Zespół realizujący projekt cały czas słuchał naszych potrzeb, był wspierający, życzliwy i elastyczny.
Jarosław RucińskiDyrektor eCommerce, BBK | home&youSą świetnymi profesjonalistami, którzy doskonale znają technologię Salesforce i możliwości produktu. Zespół Craftware jest otwarty, elastyczny i zorientowany na osiągnięcie celów biznesowych – wysoko cenimy sobie te ich cechy.
Anna KujawaCRM Department Manager, AllegroWe wszystkich tych obszarach mogliśmy podziwiać efekty ich pracy, podejście, kompetencje i niezawodność. Ich najsilniejszą stroną jako konsultantów było przykładanie dużej wagi do szczegółów, wysoka jakość dostarczanych rozwiązań oraz fantastyczna umiejętność skutecznej współpracy w zespole, wspólnie z przedstawicielami firmy.
Wojciech GłowackiTechnical Project Manager, RocheDoceniamy doskonałe przygotowanie merytoryczne zespołu Craftware: wyśmienitą znajomość zagadnień technicznych w zakresie Salesforce i zrozumienie procesów biznesowych, a także partnerskie podejście. Jeśli planujesz wdrożenie systemu IT i potrzebujesz konsultanta – partnera, a nie “vendora”, Craftware jest najlepszym wyborem.
Andrzej BassaraHead of Service Delivery and Customer Care, PayUZespół Craftware jest więcej niż profesjonalny. Dzięki ich otwartemu podejściu byliśmy w stanie znacząco skrócić czas implementacji i zastosować więcej niestandardowych rozwiązań niż początkowo myśleliśmy. Dobra robota!
Marcin ZawieruchaCRM Development Manager, AegonW Craftware najbardziej cenię partnerskie podejście i wspólne mierzenie się z problemami, które pozwoliło działać efektywnie. Choć podstawą naszej umowy było dostarczenie wykwalifikowanych specjalistów, to usługę, którą otrzymaliśmy od Craftware określiłbym mianem partnerstwa a nie body leasingu.
Kamil WerłatySalesforce Technical Lead, IPF DigitalSpółka Craftware od początku wspierała naszą firmę przy dokonaniu właściwego wyboru modelu licencji, co sprawiło, że wybrane oprogramowanie jest szyte na miarę i spełnia nasze wymogi. Życzliwi profesjonaliści w jasny sposób i chętnie udzielają wartościowych porad, dotyczących pracy z programem. Zaangażowanie pracowników Craftware oraz nienaganny kontakt z klientem wpływają pozytywnie na pozycję marki na rynku.
Aleksandra WilkDyrektor ds. Kluczowych Klientów, PGF Urtica Sp. z o.o.Decydując się na wdrożenie Salesforce w naszej firmie nie mieliśmy sprecyzowanych oczekiwań. Potrzebowaliśmy partnera, który powie nam jakie są jego możliwości oraz pomoże nam je w pełni wykorzystać. Firma Craftware bazując na swoim doświadczeniu przeprowadziła nas przez ten proces szybko i bezboleśnie. Dzięki temu mogliśmy się w pełni skupić na swoim biznesie i zwiększać sprzedaż.
Przemysław AuguścikBoard Member, FlotmanOsoby z Craftware prowadzące projekt sprawdziły się jako rzetelni i niezawodni eksperci Salesforce. Szczerze polecam współpracę z Craftware.
Adam WielebskiDyrektor Sprzedaży, eRecruitment Solutions Sp. z o.o.Firma Craftware wykazała się elastycznością i nie narzucała nam własnych, sztywnych ram wdrożeniowych dzięki czemu udało nam się bezkolizyjnie uruchomić system Salesforce w najgorętszym dla nas okresie sprzedażowym. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo dobra komunikacja oraz bardzo szybkie reakcje programistów i konsultantów. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że uzyskaliśmy rozwiązanie dostosowane do naszych potrzeb – skrojone na miarę.
Piotr SkorekPrezes Zarządu, SpotMed Sp. z o.o.
- zobacz case study
Co zyskał Generali Polska dzięki wdrożeniu Salesforce?
- Wzrost efektywności pracy managerów sprzedaży o 30%.
- Skonsolidowane informacje o wynikach i planowanych działaniach aktualizowane co 30 minut.
- Dostęp do informacji o wynikach sprzedażowych z dowolnego urządzenia.
- Planowanie wizyt w placówkach partnerskich w oparciu o bieżące raporty sprzedażowe.
- Odejście od pracy na arkuszach Excel.
- zobacz case study
Krótszy czas obsługi klienta w home&you
Skrócenie czasu obsługi klienta o połowę – to najważniejsza, mierzalna korzyść z wdrożenia Platformy Salesforce. Taki efekt uzyskano dzięki zastąpieniu wielu rozproszonych narzędzi jednym systemem, utworzeniu kompleksowej bazy danych o klientach i standaryzacji procesu obsługi. Umożliwiono również prowadzenie spersonalizowanych kampanii marketing automation – e-mail oraz sms, zgodnych z RODO. Wszystkie działania w obszarach obsługi i marketingu są na bieżąco monitorowane.
- zobacz case study
Integracja Outlook-Salesforce oraz wdrożenie Lightning Experience dla Flotman
- Uporządkowano proces prospectingu poprzez nadanie priorytetów leadów w zależności od kategorii.
- Dodano automatyczne rejestrowanie potencjalnych klientów z poziomu strony internetowej.
- Skonfigurowano zasady walidacji i kolejkowania zgłoszeń, aby zadania przepływające w procesie „Sprawa” były rozdzielane pomiędzy pracowników z uwzględnieniem ich kwalifikacji.
- zobacz case study
Stworzenie aplikacji Salesforce dla eRecruiter
- Stworzenie na Salesforce aplikacji ReactJS
- Zapewnienie zdalnej kontroli nad aplikacją ReactJs
- Wykorzystanie wszystkich właściwości zapytań SOQL
- Wykorzystanie zasad udostępniania w celu zachowania kontroli nad udostępnianiem funkcji aplikacji poszczególnym użytkownikom
- Wykorzystanie pamięci podręcznej w celu zachowania wszystkich specyficznych konfiguracji użytkownika
- Integracja z Salesforce Rest Api niezbędna do odzyskiwania standardowych widoków list.
- zobacz case study
Wdrożenie modułu do obsługi klienta w Aegon
- Uporządkowano i usunięto zduplikowane dane o klientach
- Wprowadzono codzienną synchronizację lokalnych zbiorów danych z bazą Salesforce
- Uruchomiono nowoczesne narzędzie do wielokanałowej komunikacji z klientami
- Skonfigurowano konsolę Service Cloud i wdrożono ją u 40 agentów Aegon
- Wdrożono narzędzie do badania satysfakcji klientów
- Blog | 15.01.2021Łukasz Czerwiński
Salesforce Lightning Web Components – tworzenie komponentów “lightning look and feel“
+Kontynuuję serię publikacji, w których dzielę się z Wami moimi sprawdzonymi sposobami na projektowanie rozwiązań w Lightning Web Components w Salesforce. Tym razem skupię się na budowaniu interfejsu użytkownika.
- Blog | 04.01.2021Marek Ceglarz
Co łączy wdrożenie CRM i mecz piłki nożnej?
W poprzednim artykule “Warsztaty przedwdrożeniowe – a komu to potrzebne?” opowiadałem o przygotowaniu do wdrożenia Salesforce. Dzisiaj porozmawiamy o wdrożeniu. Zapraszam do lektury.
- Wydarzenia | 22.01.2021
Przystępnie o integracji w gronie koneserów – Mulesoft w finansach
Popularna maksyma głosi, że życie jest sztuką wyboru. W świecie IT mamy takich wyborów mnóstwo, a niektóre z nich wymuszają kolejne. Dlaczego warto wybrać MuleSoft jako technologię integrującą w Twojej firmie?
- News | 22.12.2020Anna Sawicka
Craftware’owy Mikołaj w Centrum Zdrowia Dziecka
W tym roku ekipa Craftware wspierała podopiecznych Kliniki Neonatologii, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka w Centrum Zdrowia Dziecka w Międzylesiu. Przeczytaj jak pomogliśmy najmłodszym pacjentom Kliniki.
- News | 07.12.2020Aleksandra Pasek
Craftware dołącza do BlueSoft i Grupy Orange
Z dniem 7 grudnia 2020 Craftware dołącza do grupy Orange Polska i będzie stanowić grupę ICT razem z BlueSoft.
- News | 02.11.2020Anna Sawicka
Startuje 6. edycja Akademii Salesforce by Craftware
Do szóstej edycji Akademii Salesforce by Craftware, która dziś wystartowała w naszym warszawskim biurze, zgłosiło się 1300 chętnych. A to oznacza, że o jedno miejsce walczyły średnio 72 osoby!
- Blog | 15.01.2021Łukasz Czerwiński
Salesforce Lightning Web Components – tworzenie komponentów “lightning look and feel“
+Kontynuuję serię publikacji, w których dzielę się z Wami moimi sprawdzonymi sposobami na projektowanie rozwiązań w Lightning Web Components w Salesforce. Tym razem skupię się na budowaniu interfejsu użytkownika.
- Blog | 04.01.2021Marek Ceglarz
Co łączy wdrożenie CRM i mecz piłki nożnej?
W poprzednim artykule “Warsztaty przedwdrożeniowe – a komu to potrzebne?” opowiadałem o przygotowaniu do wdrożenia Salesforce. Dzisiaj porozmawiamy o wdrożeniu. Zapraszam do lektury.
- Blog | 14.12.2020Ewelina Eggert
O tym, jak empatia z komunikacją na rzecz projektu IT współpracowały…
Rola analityka biznesowego w projekcie wdrożenia systemu CRM. Zapraszam do lektury o tym jak kompetencje miękkie analityka wpływają na sukces projektu.
- Wydarzenia | 22.01.2021
Przystępnie o integracji w gronie koneserów – Mulesoft w finansach
Popularna maksyma głosi, że życie jest sztuką wyboru. W świecie IT mamy takich wyborów mnóstwo, a niektóre z nich wymuszają kolejne. Dlaczego warto wybrać MuleSoft jako technologię integrującą w Twojej firmie?
- Wydarzenia | 21.01.2021
Leasing dla koneserów – webinar dla marketingu i obsługi klienta
Czy zawsze rozmowa na tematy biznesowe w czwartkowy wieczór musi się kojarzyć nieprzyjemnie? Niekoniecznie! Postanowiliśmy rozjaśnić nieco ten deszczowy styczeń i zorganizować wydarzenie, podczas którego będzie można zarówno pozyskać biznesową wiedzę, jak i odprężyć się przy degustacji wytrawnych alkoholi.
- Wydarzenia | 27.10.2020
Salesforce Live – dołącz wirtualnie, korzystaj w praktyce
Dołącz do społeczności, która chce nieustannie się rozwijać dla swoich klientów, podczas naszego wirtualnego wydarzenia Salesforce Live: Europa Środkowa, Wschodnia, Turcja i Morze Śródziemne we wtorek, 27 października 2020 r.